ND: Skrb za živali, obisk reševalnega psa

ND: Skrb za živali, obisk reševalnega psa

6. novembra, so učenci 1. d in 2. d podužnične šole Košaki, OŠ FRS Maribor, izpeljali naravoslovni dan Skrb za živali. Obiskal nas je reševalni pes Sky s svojo vodnico, lastnico. Učenci so slišali veliko zanimivih informacij, npr. da ima pes 300 milijonov receptorjev v nosu, mi pa le sedem; da je čokolada za psa strupena, … 

Učiteljice POŠ Košaki

Nuša Mernik, Vanesa Gošnak in Nina Markuš

 

ŠOLA V NARAVI CŠOD ŠKORPIJON, 1. DAN

Po kratki vožnji smo prispeli na Kozjak do CŠOD Škorpijon. Prijazno so nas sprejeli zaposleni učitelji in nas namestili v sobe. Z veliko napora smo oblekli posteljnino, brez pomoči učiteljic seveda ni šlo. Po slastnem kosilu smo se poigrali ter odšli raziskovat lepote Kozjaka. Po gozdni poti smo se odpravili do Žavcarjevega vrha, kjer smo kot pravi planinci prejeli žig. Rahel spust do koče in pričakal nas je prelep razgled na Pohorje in Dravsko dolino. Pot nazaj po temnem gozdu smo si osvetlili z naglavnimi lučkami, kar je pohod naredilo še boljši. Po sladki večerji smo razmigali naše možgančke ob kvizu Male sive celice, za piko na i pa si še tik pred spanjem, ob tabornem ognju, spekli slasten kruhek. Počasi se odpravljamo k počitku.

Učenci tretjih razredov

 

Radovedni popoldnevi: MATEMATIČNE UGANKE

Radovedni popoldnevi: MATEMATIČNE UGANKE

Dejavnost: Matematične uganke
Datum: ponedeljek, 11. 11. 2024
Čas: 13.30
Prostor: 5. b razred

Priporočeno za učence 4. in 5. razreda

Prijava: do petka, 8. 11. 2024, pri učiteljici Simoni Zagoranski v 5.b ali na simonaz@osfrsmb.si

Opis delavnice: Skupaj se bomo sprehodili od najlažje do najtežje matematične uganke. Gotovo bo vsak izmed vas našel svojo najljubšo!

Šola v naravi, 3. razred

Spoštovani starši,

naši tretješolci so varno prispeli na cilj.

Pošiljajo vam sončen pozdrav s Kozjaka.

 

e-Twinning – Hop in Code up

e-Twinning – Hop in Code up

Za nami je še en uspešen mesec v okviru mednarodnega  e-Twinning projekta Hop in Code up. V mesecu oktobru so sodelujoči učenci izdelali logotip in plakat projekta. Nekateri so se preizkusili v risarskih spretnostih, spet drugi so ob ustvarjanju urili svoje veščine v uporabi računalniških orodij. Izdelali smo tudi stripe na temo internetne varnosti.
Naš projektni tim je pripravil video predstavitev sodelujočih učencev (3. b in 6. – 7.) in izdelal predstavitev šole (Jovana, Paul) v video obliki.
Skupna aktivnost vsem sodelujočim pa je bila »Raziskujemo sovražni govor« na platformi Padlet, kjer so vsi sodelujoči učenci lahko delili svoje misli na omenjeno tematiko.
Z obilico novega znanja in pozitivnih vtisov se veselimo prihajajočih vsebin v projektu Hop in Code up.

Interaktivni album

Mentorici Katja Gerdak in Dragana Prepelič

Gasilci in vaja evakuacije

Gasilci in vaja evakuacije

🚒 Vaja evakuacije 🔥 na POŠ Košaki je bila odlično izvedena!

Učence in otroke iz vrtca Košaki je presenetil obisk 🚒🧑‍🚒 gasilcev na igrišču podružnicne šole Košaku, OŠ FRS Maribor. Hvala PDG Maribor – mesto. Gasilski pozdrav: “NA POMOČ”!

Učiteljica Nina Markuš

 

Projekt Utrinki: Rozmani v Utrinku Code Week

Projekt Utrinki: Rozmani v Utrinku Code Week

V sklopu projekta Utrinki smo na naši šoli izvedli projektni teden Code Week z naslovom Rozmani v Utrinku  Code Week. Cilj projektnega tedna je bil spodbujanje zanimanja za računalništvo in programiranje, razvijanje algoritmičnega razmišljanja in reševanje problemov med učenci različnih starosti. V sklopu tedna smo pripravili številne dejavnosti, ki so zajemale tako teoretična znanja kot praktične izkušnje.  

  1. Dejavnosti

2.1. Računalništvo brez računalnika 
V okviru te dejavnosti smo se osredotočili na igre in aktivnosti, ki ne vključujejo elektronskih naprav, a kljub temu omogočajo učenje osnov programiranja in logičnega razmišljanja. Udeleženci so se preizkusili v naslednjih aktivnostih:  

Risanje po navodilu: Učenci so sledili navodilom in risali oblike ter figure, kar je pripomoglo k razumevanju koncepta algoritmov. 
Algoritem vsakdanjega življenja: Učenci so predstavili vsakodnevne naloge (kdo sem, plesni algoritem, orientacija, sejanje semen) in ustvarili algoritem za njihovo izvajanje. 
Morsejeva abeceda: Učenci so zakodirali svoja imena in pisma prijateljem v Morsejevi abecedi, kar je razvilo njihove veščine kodiranja in dešifriranja. 
Igrajmo se detektiva – kriptografija: Učenci so reševali uganke in skrivnosti z uporabo osnov kriptografije. 
Kako delujejo binarne številke?: Učenci so se naučili vklopiti ali izklopiti “bit”.  
Stiskanje besedil: Učenci so se naučili, kako lahko enostavno skrajšajo besedila, in s tem spodbujali ustvarjalnost. 
Ugani osebo: Aktivnost, kjer so učenci postavljali vprašanja in skušali ugotoviti, kdo je njihov sošolec, kar je razvijalo logično razmišljanje. 

2.2. Z robotom Photonom na potovanje 
 Učenci so se spoznali z robotom Photonom, s katerim so se podali na virtualno potovanje. Uporabljali so osnovne komande za programiranje robota in ga usmerjali skozi različne ovire ter naloge. Aktivnost je spodbujala sodelovanje in timsko delo, saj so učenci delali v skupinah.  

2.3. Code with Anna and Elsa 
 V tej kreativni delavnici so učenci imeli priložnost programirati animacije in zgodbe z likoma Ane in Else iz priljubljenega filma. Uporabljali so vizualne programske jezike, kar je bilo zelo privlačno in zabavno. Učenci so razvijali sposobnosti kodiranja in hkrati izražali svojo kreativnost.  

2.4. Igre za bodoče programerje – Blockly 
Ob koncu tedna smo izvedli aktivnosti z uporabo Blockly, vizualnega programskega orodja, ki omogoča učencem enostavno učenje osnov programiranja. Učenci so ustvarjali lastne igre in reševali izzive, kar je pripomoglo k razumevanju konceptov, kot so zaporedja, zanke in pogoji. 

Projektni teden Code Week je bil zelo uspešen in je dosegel zastavljene cilje. Udeleženci so pridobili nova znanja, razvili svoje spretnosti in se zabavali pri učenju. Hvala vsem udeležencem, mentorjem in prostovoljcem, ki so pripomogli k uspehu tega projekta. Upamo, da bomo take dejavnosti lahko izvedli tudi v prihodnje, da bi še naprej spodbujali zanimanje za programiranje in digitalno pismenost.  

Rozmani v Utrinku Code Week
3D galerija
Galerija  Book creator

Projektni tim: Katja G., Nataša J., Katarina P.Č., Urška K., Katja P., Dragana P

NAGRADA NA MEDNARODNEM LIKOVNEM NATEČAJU

NAGRADA NA MEDNARODNEM LIKOVNEM NATEČAJU

Z učenci smo se ob koncu preteklega šolskega leta udeležili mednarodnega likovnega natečaja miniatur Mini RestArt, ki že 6. leto zapored poteka v Srbiji. Na natečaju s temo »Velika modrina« so sodelovali učenci od 4 – 19 let iz kar 34 držav. Na likovni natečaj je prispelo 5785 del iz 279 ustanov, studijev in zasebnih delavnic, ter 188 del posameznikov.
Naša učenka Sofija Ropret iz 7. b razreda je s svojim likovnim delom po odločitvi veččlanske strokovne komisije, v svoji kategoriji 11-14 let, osvojila 1. mesto. Na razstavo izbranih del se je uvrstilo še pet likovnih del naslednjih učencev:
Ajda Drozg in Sofija Ropret iz 7. b, Milena Liashuk, Pika Jurak in Anhelina Semenchuk iz 8. a. razreda.
 Mentorica vsem učencem je učiteljica Janja Tomažič.
 
                                                                                                                                        Iskrene čestitke za izjemen uspeh v svetovnem merilu!
 
 
 
 
 
 
Za kaj več informacij o natečaju in nagrajenih prebrskajte na:
 
 
 
 
 
Prevod povabila organizatorjev:
 
Spoštovani.
 
 V veliko čast nam je povabiti vse nagrajene in izbrane avtorje na slovesno odprtje 6. mednarodne otroške razstave malega formata. Slavnostna slovesnost bo 2. novembra ob 14. uri v Galeriji Mestne hiše, Miloša Velikoga 95, v Veliki Plani. Razstava je odprta do 2. decembra 2024. Lahko namreč pričakujete, da vas bo razstava Velika modrina s 1197 deli otrok in mladostnikov iz 34 držav sveta ponovno na najbolj kreativen način prepričala o pomenu vodnih virov in bogastvu življenje, pa tudi barve in oblike v njem. 
 
Veselimo se novih poznanstev in otroških nasmehov – dobrodošli!